2 januari 2016

Wandeling Lommel 2/01/2016

Eerst en vooral wil ik via deze alle bezoekers van mijn blog nog een HAPPY NEW YEAR wensen.

Mijn eerste wandeling van het jaar is geen wandelknooppunten wandeling maar een uitgestippelde wandeling in de Sahara in Lommel

Vertrek in Lommel aan  de Soeverein  in de Sportveldenstraat 10

Je kan er kiezen voor een wandeling van 2,9 km. - 5,9 km  of  12 km.

Ik heb gekozen voor de wandeling van 12 km.

Voor deze wandeling moet je gewoon de pijltjes met een rode driehoek volgen, deze staan heel duidelijk aangeven.

Ik heb deze wandeling in de vroege voormiddag aangevat toen het nog bewolkt was.

Een mooie wandeling door prachtige stukken natuur , met als hoogte punt de in 2014 geopende uitkijktoren  die je zeker moet beklimmen om dit prachtig stuk natuur van bovenuit te kunnen bewonderen.

Enkele foto's om dit aan te tonen ( foto's aanklikken om vergroot te zien )





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wandeling 2275 Tielen- Lille: 10,2 km.

Donderdag 09-03-2023: Parkeren: langs de kant van de weg Baan ter hoogte van KP 51 meteen ook het vertrekpunt van deze wandeling. Lengte wan...