16 oktober 2014

Blog info

Wandelaar : Jef Proost woonachtig te 2350 Vosselaar België

De wandelingen op deze blog bevinden zich voornamelijk in de Antwerpse Kempen die ik dankzij het wandelknooppunten netwerk heb leren ontdekken. Maar het kunnen af en toe ook andere wandellocaties zijn in België of in het buitenland.

De wandelingen in België op deze blog zijn  tussen de 10 en de 25 km via wandelknooppunt.be of wandelknooppunt kaarten zijn de wandelingen aan te passen naar kortere of langere wandelingen. Ik zal tussen haakjes met de knooppunt nummers aangeven waar de mooiste plekjes of bezienswaardigheden op de route zich bevinden, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. 







3 opmerkingen:

  1. Dag Jeff, ik was reeds lang van u blog en heb veel wandelingen die u publiceerde gedaan met 3 vrienden. Sinds enige tijd komen er geen nieuwe wandelingen meer bij. Spijtig. Bent u gestopt ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ben daar idd mee gestopt omdat er geen reacties op kwamen en ik dus geen idee had of er überhaupt iemand keek. Ik zet mijn wandelingen wel nog op facebook in meerdere wandelgroepen. Ik bewaar ook een verslagje van mijn wandelingen op google drive maar dat is zonder foto's, als je wil en je je email adres geeft, dan kan ik een link doorsturen van die verslagen op google drive, die word dan automatisch ge-update als ik er een wandeling opzet zodat je elke keer kan zien als ik er een verslag op zet.

      Verwijderen
  2. flutschwillem@gmail.comapril 16, 2024

    Hi Jef, ook wij genieten van je wandelingen....neem je ze ook op, met relive of zo??

    BeantwoordenVerwijderen

wandeling 2275 Tielen- Lille: 10,2 km.

Donderdag 09-03-2023: Parkeren: langs de kant van de weg Baan ter hoogte van KP 51 meteen ook het vertrekpunt van deze wandeling. Lengte wan...